Reklamácie

Ak je tovar poškodený pri doprave
Pri preberaní tovaru si vždy skontrolujte stav obalu a v prípade, že je poškodený, skontrolujte aj tovar. Ak zistíte, že tovar je mechanicky poškodený, nepreberajte ho, ale spíšte s vodičom (kuriérom) protokol o škode. Zároveň vyplňte na našej stránke reklamačný formulár alebo nás informujte na našej e-mailovej adrese. Ak zistíte mechanické poškodenie zapríčinené dopravou až po rozbalení tovaru, prípadne po prvom použití (najviac do 3 dní od doručenia), čo najskôr nám túto skutočnosť nahláste. Po tomto termíne nebude reklamácia uznaná.

Reklamácia počas záručnej doby
Reklamácia sa uplatňuje zaslaním tovaru poštou (odporúčame výrobok zaslať ako doporučený list), prípadne kuriérom na adresu: Bomba s.r.o., Bulharská 42, 917 01 Trnava.

Spoločne s tovarom odporúčame pre rýchlejšie vybavenie reklamácie doložiť doklad potvrdzujúci kúpu tovaru (faktúra), ktorý slúži ako záručný list a vyplnený reklamačný formulár. Po uznaní reklamácie vám peniaze za tovar vrátime späť.

 

 

Predvoľby súkromia

Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na "Prijať všetky cookies" vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti
Táto stránka je chránená programom reCAPTCHA a spoločnosťou Google. Platia Pravidlá ochrany osobných údajov a Zmluvné podmienky.

Prihlásenie