Prečo bola stornovaná moja objednávka?

Ak bola vaša objednávka stornovaná, pravdepodobne ste urobili nasledovné chyby pri objednávaní:

- Nevyplnili ste, resp. nesprávne vyplnili položku Telefón
- Zadali ste neplatnú adresu doručenia
- Zadali ste neplatnú e-mailovú adresu
- Objednávku s platbou bankovým prevodom ste neuhradili do 5 dní od vytvorenia objednávky

Zákazníkom posielame e-mail s požiadavkou na doplnenie resp. upresnenie chybných údajov. Keďže sú tieto povinné a zákazník neodpovie v lehote do 3 dní (resp. neuhradí objednávku do 5 dní), objednávka bude stornovaná.

Odporúčame vám pozrieť si stránku Najčastejšie chyby pri objednávaní.

Prihlásenie

K ukladaniu nastavení a správnemu fungovaniu využívame súbory cookies. Využívaním našich služieb s ich používaním súhlasíte. Podmienky ukladania súborov cookies alebo prístupu k nim môžete definovať vo svojom prehliadači. Viac info