Prečo bola stornovaná moja objednávka?

Ak bola vaša objednávka stornovaná, pravdepodobne ste urobili nasledovné chyby pri objednávaní:

- Nevyplnili ste, resp. nesprávne vyplnili položku Telefón
- Zadali ste neplatnú adresu doručenia
- Zadali ste neplatnú e-mailovú adresu
- Objednávku s platbou bankovým prevodom ste neuhradili do 5 dní od vytvorenia objednávky

Zákazníkom posielame e-mail s požiadavkou na doplnenie resp. upresnenie chybných údajov. Keďže sú tieto povinné a zákazník neodpovie v lehote do 3 dní (resp. neuhradí objednávku do 5 dní), objednávka bude stornovaná.

Odporúčame vám pozrieť si stránku Najčastejšie chyby pri objednávaní.

Predvoľby súkromia

Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na "Prijať všetky cookies" vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti
Táto stránka je chránená programom reCAPTCHA a spoločnosťou Google. Platia Pravidlá ochrany osobných údajov a Zmluvné podmienky.

Prihlásenie